Onkijoita laiturilla
Tervetuloa Kotkaan! Tänä vuonna Kaakkois-Suomen alueen esteetön rantaongintakisa on muutakin kuin ongintaa. Se tarjoaa matkaajille paljon nähtävää, kuten mahdollisuuden tutustua Suomen parhaaseen akvaarioon. Maretariumissa vierailijoille järjestetään tunnistuskilpailu ja oikein vastanneiden kesken arvotaan palkintoja onkikilpailun palkintojenjaon yhteydessä. Kaikille tapahtumaan osallistuville tarjotaan lohikeitto lounas.

KALAKISA 2023  eli Kaakkois-Suomen alueen Rantaongintakilpailut

Aika: Tiistai 13.6.2023 klo 10.00 – 15.00

Paikka: Kotka Sapokka, Sapokankatu 2, 48100 Kotka

Ohjelma:

klo 09.30 Kalakisa 2023 alkaa, kisatoimisto aukeaa ja ilmoittautuminen alkaa (Maretariumin edustalla tai terassilla)

klo 11.00 Onkikisa alkaa, pyydykset veteen

klo 14.00 Onkikisa päättyy, pyydykset ylös vedestä ja kalat pussiin

Klo 14.00 Punnitus ja kilpailijoiden ja heidän avustajien ruokailu alkaa

klo 15.00 Palkintojenjako

klo15.30 Rantaongintakilpailu 2023 päättyy

Sarjat: Sekajoukkue kolmihenkisin joukkuein. Mikäli yhdistyksellä on useampi joukkue, merkitään ne 1, 2, 3, jne. Henkilökohtainen yksilökisa, jossa naiset ja miehet erikseen. Osallistujamäärä tulee ilmoittaa yhdistyksittäin viimeistään 31.5.2023. sähköpostiin ksikotka@gmail.com

KALAKISA 2023 on muutakin kuin onkikilpailu se tarjoaa matkaajille paljon nähtävää. Olemme neuvotelleet esim. Suomen parhaaseen akvaarioon Maretariumiin pääsymaksun kaksi yhdenhinnalla, voimassa 13.6. klo. 10.00–19.00 nouda kisatoimistosta koodilappu ja anna kassalle. Maretariumissa vierailijoille järjestetään tunnistuskilpailu ja oikein vastanneiden kesken arvotaan palkintoja onkikilpailun palkintojenjaon yhteydessä. Kaikille KALAKISA 2023 tapahtumaan osallistuville tarjotaan lohikeitto lounas. Tapahtuman tarkemmat ohjeet ja kilpailumääräykset toimitetaan ilmoittautuneille yhdistyksille sähköpostilla ja niitä on saatavilla kisatoimistosta.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset: ksikotka@gmail.com

Tervetuloa Kotkaan!