Invalidiliiton järjestöasiantuntija Tiina Ihalainen.
Toimin Kaakkois-Suomen alueen järjestöasiantuntijana. Teen työtä yhdenvertaisen ja esteettömän Suomen puolesta Etelä-Karjalassa, Kymenlaaksossa ja Päijät-Hämeesssä. Invalidiliiton valtakunnallisten yhdistysten yhdistystoiminnan tukeminen on myös osa työnkuvaani.

Työssäni tuen yhdistysten toimintaa kouluttamalla sekä tekemällä yhteistyötä alueen yhdistysten hallitustoimijoiden ja muiden luottamushenkilöiden kanssa. Mahdollistan osaltani myös alueen yhdistysten yhteistoimintaa erilaisten tapahtumien ja verkostojen kautta. Myös yhdistysten antaman neuvonnan tukeminen ja neuvontaosaamisen vahvistaminen kuuluu tehtäviini osana alue- ja yhdistystoimintaa.  Osallistun myös alueen tapahtumiin sekä tapahtumajärjestelyihin.

Tuen Etelä-Karjalan, Kymenlaakson ja Päijät-Hämeen järjestötoiminnan elinvoimaisuutta ja hyvinvointialueiden vaikuttamistoimintaa toimimalla erilaisissa järjestötyöryhmissä, kuten Kymenlaakson järjestöjen neuvottelukunta ja potilas- ja vammaisjärjetöjen verkosto, Etelä-Karjalan Kumppanuspöytä ja valtakunnallisten vammaisjärjestöjen aluetyöntekijöiden ohry sekä Päijät-Hämeen potilas- ja vammaisjärjestöjen verkosto. Toimin myös aktiivisesti Kaakkois-Suomen alueella kokemustoiminnan kehittämisen ja koordinoinnin parissa.

Toimistoni sijaitsee Lappeenrannassa, Armilanlinnassa (Oppilaankatu 4, 53100 Lappeenranta) Tervetuloa juttelemaan ajankohtaisista asioista!

Invalidiliiton tapahtumakalenteri

Tämän linkin kautta pääset Kaakkois-Suomen alueen sivulle

Tämän linkin kautta pääset valtakunnallisten jäsenyhdistysten sivulle