kuva nuotiopaikasta talvisessa metsässä
Talvi Tammelassa -viikonlopussa tutustutaan uusiin vertaisiin ja heittäydytään luonnon syliin uutta kokien ja talvisesta luonnosta nauttien.

Luontoviikonloppu järjestetään 6.-8.3.2020 Tammelassa, Kanta-Hämeessä. Majoittuminen tapahtuu Liesjärven Eräkeskuksella ja retkeilemme sen lähiympäristössä sekä viereisissä Liesjärven ja Torronsuon kansallispuistoissa.

Luontoviikonloppu on tarkoitettu  yli 18-vuotialle harvinaissairaille. Osallistujilta ei vaadita aiempaa kokemusta retkeilystä mutta innostus ja rohkeus itsensä haastamiseen on onnistuneen viikonlopun edellytys. Toimimme omien rajoitteiden puitteissa ja ohjelmassa huomioidaan jokaisen erityispiirteet. Viikonloppu toteutetaan yhteistyössä Paraolympiakomitean Luonto kaikille -hankkeen kanssa ja pääsemme arvioimaan luontoalan yrittäjien toimintoja. Lähde mukaan ainutlaatuiseen viikonloppuun! Eräkokemuksen tarjoavat: invalidiliitto, CP-liitto ja Luonto kaikille -hanke.

Ilmoittautuminen on päättynyt ja mukaan valituille on ilmoitettu.

Lue lisää viikonlopusta pdf-tiedostosta >>

Tutustu myös muihin Harvinaiset-yksikön tapahtumiin >>