Invalidiliiton ”Napakymppi! Osatyökykyiset mahtavana mahdollisuutena” -keskustelutilaisuus järjestetään SuomiAreenassa torstaina 19.7. klo 11.30–12.30 Porin kaupungintalon pihalla.

Keskustelutilaisuudessa puhuvat presidentti Tarja Halonen, Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen, Tapaturma- ja sairausinvalidien liiton toiminnanjohtaja Sari Laiho, ammattiopisto Luovin johtaja Hannu Koivula, Myö Hostelin toimitusjohtaja Jenny Närhinen ja kouluttaja, psykoterapeutti Riitta Malkamäki. Videon välityksellä kuulemme Finlandia-palkitun kirjailijan Juha Hurmeen sekä ammatillisten erityisoppilaitosten (Spesia ja Luovi) opiskelijoiden ajatuksia. Tilaisuuden juontaa Marjukka Havumäki.

Invalidiliiton kumppaneina keskustelutilaisuutta järjestämässä ovat Hengitysliitto, Tapaturma- ja sairausinvalidien liitto sekä SATAOSAA – Satakunnan mallit työllistymiseen ja osallisuuteen -maakuntakokeilu.

Tilaisuus on avoin kaikille. Myös striimauksen kautta on mahdollisuus seurata keskustelua.

Keskusteluun sosiaalisessa mediassa voi osallistua tunnisteilla #työkyky #työelämä #suomiareena.

Invalidiliitto mukana SuomiAreenassa

Uutinen 13.6.2018
Invalidiliitto järjestää kaksi tilaisuutta Porin SuomiAreenassa heinäkuussa.