kuva naisesta, joka huutaa megafoniin
Tapaaminen on jouduttu perumaan koronatilanteen takia. Järjestämme uuden tapaamisen myöhemmin.

Lue lisää aiheesta: https://www.invalidiliitto.fi/ajankohtaista/miten-koronatilanne-vaikuttaa-invalidiliiton-toimintaan

Vaikuttamisesta kiinnostuneet nuoret kokoontuvat Helsingissä ajankohtaisten ja yhdessä sovittujen vaikuttamisasioiden äärelle. Ohjelmassa puheenvuoro vaikuttamisen polusta, yhteistä työskentelyä mielipidekirjoitusten parissa sekä tulevien tapahtumien suunnittelua. Nuoret pääsevät myös tuomaan omat näkemyksensä esiin kuntavaaliteemoista - millaisia teemoja Invalidiliiton tulisi nostaa vaaleissa esiin?

Tapaamme hotelli Presidentissä. Aloitamme kahvitarjoilulla klo 16. Yhteistä työskentelyä jatkamme klo 20 asti. Tilaisuudessa tarjotaan myös iltapala osallistujille.

Tapahtuma on osallistujille maksuton. Korvaamme myös matkakulut kuitteja vastaan, pääsääntöisesti julkisen liikenteen matkat korvataan. Oman auton tai invataksin käytöstä sovitaan erikseen järjestäjän kanssa. Kauempaa tulevilla on mahdollisuus jäädä yöpymään hotelliin tapahtuman jälkeen.

Nuoret vaikuttajat

Nuoret vievät viestejä opopäiville 2020

Nuorten toiminta

Olemme myös liikuntavammaisten nuorten vaikuttamis-, palvelu- ja yhdessäolojärjestö. Nuorisotoiminnassamme on mukana alle 29-vuotiaita jäseniä. Tavoitteenamme on saada nuoret mahdollisimman varhain toimimaan omien oikeuksiensa puolesta.