kuvituskuva.
Tule mukaan suunnittelemaan nuorten ja nuorten aikuisten eduskuntavaalivaikuttamista. Jatketaan yhdessä tammikuun verkkotapaamisessa aloitettua työskentelyä.

Aika: Ti 7.2.2023 klo 17.00-19.00

Paikka: Verkkotapaaminen

Kohderyhmä: Vaikuttamistoiminnasta kiinnostuneet 18-29 -vuotiaat vammaiset nuoret ja nuoret aikuiset

Hinta: Maksuton

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset viimeistään 6.2.2023 tämän linkin kautta.

Lisätietoa: Hanna Lahti, Invalidiliiton Länsi-Suomen järjestöasiantuntija, hanna.lahti@invalidiliitto.fi tai p. 044 765 0535

Jatketaan yhdessä tammikuun verkkotapaamisessa aloitettua työskentelyä nuorten eduskuntavaalivaikuttamisen teemalla. Mukaan voi hyvin tulla, vaikkei päässyt osallistumaan tammikuun verkkotapaamiseen.

Invalidiliiton eduskuntavaaliteemoihin pääset ennakolta tutustumaan verkkosivuillamme: https://www.invalidiliitto.fi/vaalit

Mukaan ovat tervetulleita kaikki vaikuttamistoiminnasta sekä yhdenvertaisen ja esteettömän Suomen edistämisestä kiinnostuneet 18-29 -vuotiaat vammaiset nuoret ja nuoret aikuiset. Nuorten vaikuttajien toimintaan voivat osallistua sekä aiemmin mukana olleet että kaikki uudet nuorten yhteisestä vaikuttamistoiminnasta kiinnostuneet eri puolilta Suomea.