Omaishoidon perustietopaketti

Järjestöpäällikkö Merja Purhonen, Omaishoitajat ja läheiset -liitto ry:stä kertoo omaishoidon perusteista.

Mikä on webinaari?
Webinaari on internetissä toteutettu koulutus, johon sekä luennoitsija että osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan. Pääset mukaan webinaariin klikkaamalla osallistumislinkkiä, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen webinaaria. Saat samalla myös tarkemmat osallistumisohjeet.

Osallistuminen on helppoa ja maksutonta. Osallistumiseen et tarvitse maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse. Luennoille mahtuu 100 osallistujaa. Kysymyksiä voi luennon lopussa tehdä chatin kautta. Luentomateriaali on saatavissa kirjallisesti luennon jälkeen.

Järjestökoulutus

Koulutustemme tavoitteena on edistää toimintakyvyltään erilaisten ja fyysisesti vammaisten ihmisten oikeuksien toteutumista arjessa. Tarjoamme kursseja, seminaareja, verkkokursseja, webinaareja sekä tilauskoulutusta eri kohderyhmille. Lisäämme tietoisuutta vammaisuudesta sekä ylläpidämme ja uudistamme järjestön toimintavalmiuksia.