Ota sote haltuun Kokkolassa PERUTTU

Valitettavasti tilaisuus on peruttu.

Invalidiliiton sote-kiertue pysähtyy Kokkolassa 22.2.Kiertueen tavoitteena on lisätä tietoa ja keskustella sote-uudistuksesta ja ajankohtaisesta vammaispolitiikasta sekä saada välineitä alueelliseen vaikuttamiseen. Mukana mm. sosiaali- ja terveysjohtaja Jussi Salminen.

Aika: 22.4. 2017 klo 10-16
Paikka: Sokos Hotel Kaarle, Kauppatori 4

Tilaisuus on kaikille avoin. Osallistumismaksu jäseniltä 20 € ja muilta 25€, sisältää lounaan ja kahvit.

Ilmoittautuminen 1.4. mennessä tästä linkistä.

Sote-uudistus

Sote- ja maakuntauudistus on toteutuessaan suurimpia hallinnon ja toimintatapojen uudistuksia, mitä Suomessa on tehty. Uudistuksella on iso vaikutus vammaisten ihmisten elämään, siksi heidät on otettava aidosti huomioon uudistuksia tehdessä.

Invalidiliiton seitsemän kohdan lista sote-uudistuksesta

Sote-uudistuksen toteutuminen lähestyy, ja Invalidiliitto on ollut vaikuttamassa sen sisältöön vammaisten kansalaisten näkökulmasta monin eri tavoin.

18.11.2016

Järjestökoulutus

Koulutustemme tavoitteena on edistää toimintakyvyltään erilaisten ja fyysisesti vammaisten ihmisten oikeuksien toteutumista arjessa. Tarjoamme kursseja, seminaareja, verkkokursseja, webinaareja sekä tilauskoulutusta eri kohderyhmille. Lisäämme tietoisuutta vammaisuudesta sekä ylläpidämme ja uudistamme järjestön toimintavalmiuksia.

Tänä vuonna perehdytämme jäsenistöä ja muita kiinnostuneita erityisesti sosiaali- ja terveydenhuollon uudistukseen (sote-uudistus). Invalidiliiton sote-kiertue jalkautuu jokaiseen 18 maakuntaan. Koulutuskalenterista näet kiertueen ajat ja paikat.