Puhutaan Etelä-Pohjanmaan vammaispalveluista hero
Vammaisjärjestöjen alueellisena yhteistyönä toteutettava verkkosarja esittelee kevään 2023 aikana Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen vammaispalveluita. Esittelijöinä toimivat hyvinvointialueen vammaispalvelujen johtavat viranhaltijat.

Tilaisuuksissa on varattu myös aikaa yleisentason kysymyksille ja keskustelulle.

Puhutaan Etelä-Pohjanmaan vammaispalveluista!

Kaikille avoimet Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen vammaispalveluiden esittelytilaisuudet.

Keväällä 2023 järjestettävissä verkkotilaisuuksissa hyvinvointialueen vammaispalveluiden johtavat viranhaltijat esittelevät vammaispalveluiden toteutusta. Tilaisuuksissa on varattu aikaa myös yleisentason kysymyksille ja keskustelulle.

Tulosta pdf-mainos tästä.

14.3.2023 kello 16–17.30

• Vammaispalveluiden yleisesittely, palvelualuejohtaja Kristiina Keppo

• Hyvinvointialueen vammaisneuvoston esittely, vammaisneuvoston puheenjohtaja Sari Riskumäki

20.4.2023 kello 16–17.30

• Kotona asumisen tuki, palveluyksikköjohtaja Anne-Mari Huhtala

9.5.2023 kello 16–17.30

• Vammaissosiaalityö ja sosiaaliohjaus, palveluyksikköjohtaja Piia Liinamaa

16.5.2023 kello 16–17.30

• Asumispalvelut, palveluyksikköjohtaja Esko Kiviniitty

Verkkotapahtuma Teams-alustalla, ei ennakkoilmoittautumista

Teams linkki: Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Halutessasi voit lähettää etukäteen kysymyksiä esittelijöille Padlet alustalla.

Padlet linkki: Lähetä ennakkokysymyksesi napsautamalla tästä

Järjestäjä: Etelä-Pohjanmaan vammaisjärjestöjen aluetyöntekijöiden verkosto

Invalidiliitto, Epilepsialiitto, Kehitysvammaisten tukiliitto, Kuuloliitto, Kuurojen Liitto, Lihastautiliitto, Liikehäiriösairauksien liitto, Neuroliitto, Näkövammaisten keskusliitto & Suomen kuurosokeat

Tervetuloa!