Seminaari vammainen omaishoitajana?

Seminaari on peruttu.

Invalidiliitto ry ja Omaishoitajat ja Läheiset -liitto ry järjestävät seminaarin, jonka tavoitteena on herättää keskustelua omaishoitajina toimivien vammaisten ja pitkäaikaissairaiden asemasta ja heidän arjen haasteistaan.

Maksuttomaan seminaariin ovat tervetulleita vammais- ja potilasjärjestöjen edustajat, kuntien ja maakuntien viranomaiset, opiskelijat, omaishoitajat ja läheiset sekä muut kiinnostuneet.

Aika: 17.10.2017 klo 12:00 - 15:45
Paikka: SOSTE Suomen sosiaali ja terveys ry, Yliopistonkatu 5, Helsinki
Ilmoittautuminen 2.10. mennessä välttämätön kahvitarjoilun vuoksi. Ilmoittautua voit tästä

Järjestökoulutus

Koulutustemme tavoitteena on edistää toimintakyvyltään erilaisten ja fyysisesti vammaisten ihmisten oikeuksien toteutumista arjessa. Tarjoamme kursseja, seminaareja, verkkokursseja, webinaareja sekä tilauskoulutusta eri kohderyhmille. Lisäämme tietoisuutta vammaisuudesta sekä ylläpidämme ja uudistamme järjestön toimintavalmiuksia.

Tänä vuonna perehdytämme jäsenistöä ja muita kiinnostuneita erityisesti sosiaali- ja terveydenhuollon uudistukseen (sote-uudistus). Invalidiliiton sote-kiertue jalkautuu jokaiseen 18 maakuntaan. Koulutuskalenterista näet kiertueen ajat ja paikat.