Neljässä alekkaisessa neliössä 2 nauravaa miestä ja naista. Vieressä vihreällä taustalla oranssissa pallossa valkoisella Sopivaa työtä kaikille, o-kirjain on pyörätuolin muotoinen.
Tule tapaamaan työnantajia, kuulemaan mielenkiintoisia puheenvuoroja sekä saamaan hyödyllisiä vinkkejä työnhakuun.

Aika: keskiviikko 29.1.2020 klo 13-15
Paikka: Logomo, Köydenpunojankatu 14,
Turku

Tapahtuman juontaa tv-toimittaja Sean Ricks.

Ohjelmassa mm.:

• Uusia ovia työelämään - Spring House Oy, Work Pilots Oy, Ammattiopisto Spesia
  • Opiskelu ja työ kantavat eteenpäin - Paralympiaurheilija, ratakelaaja Henry Manni
  • Palkkatuki ja työolosuhteiden järjestelytuki rekrytoinnin tukena, TE-toimiston vastaava asiantuntija Pasi Ristilä
  • Mitä jos ryhtyisin yrittäjäksi? - Invalidiliiton työelämän ja yrittäjyyden asiantuntija Sinikka Winqvist
  • Keinoja sopivan työn muokkaamiseen - Invalidiliiton työllisyysasiantuntija Anne Mäki
  • Kilpapelaamisesta ammatti? - Havu Gaming

Tapahtumassa on mahdollisuus tutustua työnantajiin, paikalla ovat mm. GoFore Oyj ja Canon Oy. OP Ryhmä tukee Sopivaa työtä kaikille -kampanjaa yhdenvertaisen työelämän rakentamiseksi. Jaossa myös ansioluettelon mallipohjia.

Kaikkien kävijöiden kesken arvotaan K-ryhmän 100 euron lahjakortti.

Ilmoittaudu mukaan tästä  >>

Katso kaikki kiertuepaikkakunnat täältä >>

#sopivaatyötäkaikille

Lisätietoa: Anne Mäki, Asiantuntija, koulutus- ja työllisyyspolitiikka, Invalidiliitto, anne.maki@invalidiliitto.fi, p. 044 765 1364

Lämpimästi tervetuloa!

logoja: spesia, havu, TE-keskus, springhouse, yrittäjät, workpilots

Sopivaa työtä kaikille

Sopivaa työtä kaikille -keikkatyöalusta on kehitetty kohtaamisalustaksi vammaisille työnhakijoille sekä heille keikkatöitä tarjoaville tahoille. Tältä sivulta löydät tietoa keikkatyöalustasta sekä havainnoistamme Sopivaa työtä kaikille - hankkeen (2019-2021) työelämävalmennusten kokemuksista.