7 erivärissssä laatikossa iloisia naisia ja miehiä, osa pyörätuolissa. Keskellä teksti Sopivaa työtä kaikille, jossa o-kirjain on pyörätuoli, jonka käyttäjän kädessä sydän. Kuvituskuva.
Invalidiliitto edistää Sopivaa työtä kaikille -ajattelutapaa, jonka tavoitteena on parantaa erityisesti fyysisesti vammaisten ihmisten työllistymistä. Vaikka ihmisellä olisi jokin haaste – sairaus, vamma tai muu este – jokaisella on mahdollisuus työhön, kunhan sopiva työ ja tuki löytyvät. Työssäkäynnin mahdollisuus on jokaiselle työhön kykenevälle ja motivoituneelle ihmiselle tärkeä yhdenvertaisuuden kulmakivi.

Invalidiliitto, Neuroliitto ja Lihastautiliitto kehittävät keikkatyöalustaa yhdessä Work Pilots Oy:n kanssa. Sopivaa työtä kaikille -keikkatyöalustan tavoitteena on yhdistää työnhakijoita ja työnantajia tarjoten näin matalan kynnyksen tutustumisen puolin ja toisin.

Työnhakijalle:

• Lyhyiden keikkatöiden avulla on mahdollista saada työkokemusta, päästä kokeilemaan erilaisia tehtäviä ja toimialoja
  • Mahdollisuus käyttää ja näyttää osaamistaan työn tarjoajille.
  • Keikkatyöt voivat johtaa pidempiin työsuhteisiin

Katso video työnhakijan rekisteröitymisestä ja profiilin luonnista.

Työntarjoajalle:

• Keikkatöiden avulla on mahdollista tutustua työnhakijoihin ja nähdä heidän osaamistaan
  • Alusta tarjoaa helpon keinon tarjota keikkaluonteista työtä vammaiselle tai osatyökykyiselle työnhakijalle
  • Keikkojen kautta voi syntyä myös pidempiä työsuhteita.

Tutustu Sopivaa työtä kaikille -keikkatyöalustaan

Katso tästä Sopivaa työtä kaikille -keikkatyöalustan havainnolliset ohjevideot

Näin rekisteröidyt alustalle

Katso kuinka tilaus tehdään