Webinaarissa 23.2. klo 15 - 16 Invalidiliiton sosiaalipoliittinen asiantuntija Tiina Lappalainen luennoi vammaisen pysäköintiluvasta. Kysymyksiä voi luennon lopussa tehdä chatin kautta.

Webinaari on internetissä toteutettu koulutus, johon sekä luennoitsija että osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan. Pääset mukaan webinaariin klikkaamalla osallistumislinkkiä, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen webinaaria. Saat samalla myös tarkemmat osallistumisohjeet.

Osallistuminen on helppoa ja maksutonta.  Osallistumiseen et tarvitse maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse. Luennoille mahtuu 100 osallistujaa.

Ilmoittautuminen tästä linkistä

Invalidiliiton muut webinaarit löytyvät täältä.

Koulutuksia ja tapahtumia

Invalidiliiton koulutuksen tavoitteena on edistää jäsenistön ja muiden fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten ihmisten oikeuksien toteutumista arjessa, lisätä tietoisuutta vammaisuudesta sekä tukea yhdistysten toimintaa. Tarjoamme kursseja, seminaareja, verkkokursseja, webinaareja ja tilauskoulutusta eri kohderyhmille.

Ota sote-sanasto haltuun! -webinaari

Erva? Valinnanvapaus? Erityistason palvelut? Onko sote-sanasto tuttua? Invalidiliiton terveyspoliittinen asiantuntija Riitta Saksanen selvittää sote-sanastoa webinaarissa 26.1. klo 15-16. Luennon lopussa sinulla on mahdollisuus esittää kysymyksiä chatin kautta.