Kuvituskuva.

Yhdenvertaista palvelua kaikille - ESKEn verkostoseminaari 2020

Keväältä koronaviruksen vuoksi peruttu Yhdenvertaista palvelua kaikille -seminaari järjestetään keskiviikkona 30.9.2020 klo. 12.30-16.00. Seminaarin ohjelma päivittyy pian tälle sivulle. Tervetuloa!

Seminaarin tavoitteena on  lisätä osallistujien ymmärrystä yhdenvertaisten palvelujen merkityksestä ja niiden moninaisista vaikutuksista ja mahdollisuuksista sekä antaa konkreettisia keinoja yhdenvertaisuuden huomioimiseen omassa toiminnassa. Yhtenä työvälineenä esitellään Invalidiliiton Yhdenvertaista palvelua kaikille merkki (www.yhdenvertaistapalvelua.fi). Palveluntarjoajien puheenvuoroissa saadaan esimerkkejä muista hyvistä käytännöistä. Seminaari on hyvä foorumi verkostoitua alan toimijoiden kanssa.

Aika: 30.9.2020 klo 12:30 – 16:00

Paikka: Messukeskus Siipi-kokoustilat, Rautatieläisenkatu 3, 00520 Helsinki. Tilaisuutta on mahdollista seurata myös verkon välityksellä. Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä, osallistutko tilaisuuteen paikan päällä vai verkon kautta.

Kohderyhmä: Yrittäjät ja muut palveluntarjoajat, kuntien ja kaupunkien virkamiehet ym. toimijat, järjestöjen työntekijät, opetus-, viestintä- ja kehittämistehtävissä  olevat henkilöt sekä kaikki aiheesta kiinnostuneet.

Hinta: Seminaari on maksuton.

Ilmoittautuminen: Viimeistään 15.9.2020  www.invalidiliitto.fi/jarjestokoulutus tai Tarja Lukjanov, p. 044 765 0668

Järjestäjä: Invalidiliiton Esteettömyyskeskus ESKE

Lisätietoja: Vastaava esteettömyysasiantuntija Johanna Hätönen, johanna.hatonen@invalidiliitto.fi p. 044 765 0521

Seminaarissa on kirjoitustulkkaus.