Kuvituskuva.

Yhdenvertaista palvelua kaikille - ESKEn verkostoseminaari 2020

Keväältä koronaviruksen vuoksi perutulle Yhdenvertaista palvelua kaikille -seminaarille on nyt löytynyt uusi aika Hyvä Ikä -messujen yhteyteen Helsingin Messukeskukseen! Seminaari järjestetään keskiviikkona 30.9.2020 klo. 12.30-16.00. Seminaarin ohjelma ja ilmoittautumisohjeet päivittyvät pian tälle sivulle. Tervetuloa!

Seminaarin tavoitteena on  lisätä osallistujien ymmärrystä yhdenvertaisten palvelujen merkityksestä ja niiden moninaisista vaikutuksista ja mahdollisuuksista sekä antaa konkreettisia keinoja yhdenvertaisuuden huomioimiseen omassa toiminnassa. Yhtenä työvälineenä esitellään Invalidiliiton Yhdenvertaista palvelua kaikille merkki (www.yhdenvertaistapalvelua.fi). Palveluntarjoajien puheenvuoroissa saadaan esimerkkejä muista hyvistä käytännöistä. Seminaari on hyvä foorumi verkostoitua alan toimijoiden kanssa.

Aika: 30.9.2020 klo 12:30 – 16:00

Paikka: Messukeskus, Messuaukio 1, Helsinki

Kohderyhmä: Yrittäjät ja muut palveluntarjoajat, kuntien ja kaupunkien virkamiehet ym. toimijat, järjestöjen työntekijät, opetus-, viestintä- ja kehittämistehtävissä  olevat henkilöt sekä kaikki aiheesta kiinnostuneet.

Hinta: Seminaari on maksuton.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumisohjeet päivittyvät pian!

Järjestäjä: Invalidiliiton Esteettömyyskeskus ESKE

Seminaarissa on kirjoitustulkkaus.