Kuvituskuva.
Keväältä koronaviruksen vuoksi peruttu Yhdenvertaista palvelua kaikille -seminaari järjestetään verkkoseminaarina keskiviikkona 30.9.2020 klo. 12.30-16.00. Tervetuloa!

Seminaarin tavoitteena on  lisätä osallistujien ymmärrystä yhdenvertaisten palvelujen merkityksestä ja niiden moninaisista vaikutuksista ja mahdollisuuksista sekä antaa konkreettisia keinoja yhdenvertaisuuden huomioimiseen omassa toiminnassa. Yhtenä työvälineenä esitellään Invalidiliiton Yhdenvertaista palvelua kaikille -merkki (www.yhdenvertaistapalvelua.fi). Palveluntarjoajien puheenvuoroissa saadaan esimerkkejä muista hyvistä käytännöistä.

Aika: 30.9.2020 klo 12:30 – 16:00

Paikka: Verkkoseminaari. Linkki verkkoseminaariin lähetetään osallistujille ilmoittautumisajan päätyttyä.

Kohderyhmä: Yrittäjät ja muut palveluntarjoajat, kuntien ja kaupunkien virkamiehet ym. toimijat, järjestöjen työntekijät, opetus-, viestintä- ja kehittämistehtävissä  olevat henkilöt sekä kaikki aiheesta kiinnostuneet.

Hinta: Seminaari on maksuton.

Ilmoittautuminen: Viimeistään 25.9.2020  www.invalidiliitto.fi/jarjestokoulutus tai Tarja Lukjanov, p. 044 765 0668

Järjestäjä: Invalidiliiton Esteettömyyskeskus ESKE

Lisätietoja: Vastaava esteettömyysasiantuntija Johanna Hätönen, johanna.hatonen@invalidiliitto.fi p. 044 765 0521

Seminaarin ohjelma