Ryhdy yrityslahjoittajaksi

Lahjoitussumma

Vastuullisuus osaksi liiketoimintaa

Invalidiliitto on fyysisesti vammaisten ihmisten valtakunnallinen vaikuttamisen ja palvelutoiminnan monialajärjestö. Edistämme ja kehitämme fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten henkilöiden mahdollisuuksia osallistua, liikkua ja elää täysipainoista elämää.

Tukemalla Invalidiliittoa yritykset osoittavat sosiaalista vastuuta, kertovat oman brändinsä arvoista ja näkyvät positiivisesti erilaisten asiakkaiden, työntekijöiden ja sidosryhmien parissa.

Lahjoituksenne avulla voimme edistää esteettömyyttä, saavutettavuutta ja osallisuutta. Voimme organisoida vertaistukea ja kehittää mm. neuvontapalveluitamme. Invalidiliitto tarjoaa myös asiantuntemusta ja tukea fyysisesti vammaisten henkilöiden työllistymisessä. Yrityksenne hyötyy monimuotoisesta työvoimasta ja saa arvokasta tietoa esteettömän työympäristön luomiseksi.

Yrityksenne voi tukea Invalidiliiton kotimaista vammaistyötä yllä olevalla lomakkeella tai keräystilillemme: Invalidiliitto ry, Danske Bank FI32 8000 1000 2111 29, viestiksi "yrityslahjoitus" tai ottamalle yhteyttä varainhankintaamme. Etsitään yhdessä juuri teille sopivimmat yhteistyötavat. Tavoitat meidät arkisin klo 8–16 puhelimitse numerosta 044 765 0510 tai sähköpostilla varainhankinta@invalidiliitto.fi

Tutustu myös: Yhdenvertaista palvelua kaikille -sivuun ja -merkkiin.

Kiitos tuestanne!

Keräysluvat

Syyskampanjamme 2024 on käynnistynyt. Tue kotimaista vammaistyötä yllä olevalla lahjoituslomakkeella ja auta meitä vaikuttamaan.

Henkilökohtaisista avustajista on kova pula

Henkilökohtainen avustaja auttaa henkilölle kaulahuivin kaulaan

Henkilökohtaisista avustajista on kova pula. Tällä hetkellä TE-palveluiden sivuilla on yli 400 avustajan paikkaa avoinna. Palvelun käyttäjiä on yli 20.000 henkilöä. Lisäksi avustajia myönnetään vähäisillä tuntimäärillä, vaikka usea tarvitsee avustajaa 24/7 esimerkiksi öisin sängyssä kääntymiseen, wc:ssä käyntiin, ruokakaupassa käyntiin jne. Puute uhkaa itsemääräämisoikeuden ohella myös turvallisuutta.

Avustaja turvaa vammaisen ihmisen itsenäisemmän elämän ja arjen sekä kotona, vapaa-ajalla että työpaikalla. Avustajan työ on monipuolista ja joustavaa, siihen ei tarvita hoiva-alan koulutusta vaan tavallisia arjen taitoja ja aktiivisuutta. Hyvä avustaja on luotettava, sitoutunut ja hallitsee tavalliset arjen työt ja toimet.

Pyydämme tukeasi, jotta voimme vaikuttaa ja viestiä henkilökohtaisten avustajien työn tekemisestä tunnetuksi ja halutummaksi. Vaikutamme päättäjiin, ministeriöihin, hyvinvointialueisiin, oppilaitoksiin ja kansalaisiin. Tilanne on kriittinen ja vaatii nopeaa toimintaa.

Lahjoittamalla autat meitä vaikuttamaan. Avustajia tarvitaan ehdottomasti lisää, myös myönnettyjä työtunteja tarvitaan lisää. Ymmärrystä tarvitaan lisää. Teemme kaikkemme, jotta tilanne saadaan korjattua. Osallistu keräykseemme yllä olevalla lomakkeella ja auta.

Lahjoita nyt ja auta meitä vaikuttamaan. Kiitos, että välität!