Dominopalikat kaatuvat. Kuvituskuva.
Saat yleistietoa vaikuttamisen monimuotoisista mahdollisuuksista, alueellisesta yhteistyöstä ja vaikuttamistoiminnasta.

Aika: Tiistai 16.3.2021 klo 16.30 - 18.30 sisältää 10 min tauon (sisäänkirjautuminen 16 -16.30).

Paikka: Verkossa Teamsin välityksellä.

Kohderyhmä: Kokemustoimija- tai kokemuskouluttaja -peruskoulutuksen käyneet Invalidiliiton kokemustoimijat.

Hinta: Maksuton.

Ilmoittautuminen: 26.2. mennessä Invalidiliiton kurssikalenterin kautta.

Lisätietoja: Tiina Ihalainen, tiina.ihalainen@invalidiliitto.fi, p. 044 765 0506

Kouluttajat: Helena Skogström, kouluttaja ja Invalidiliiton kokemustoimija sekä Invalidiliiton järjestöasiantuntijat Tiina Ihalainen, Hanna Lahti, Sanna Leppäjoki-Tiistola ja Sanna Saarimaa.

Koulutuksen jälkeen tunnistat vaikuttamisen monimuotoiset mahdollisuudet ja keskeiset keinot vaikuttaa, tiedät keskeiset Invalidiliiton alueelliset yhteistyökumppanit ja vaikuttamisen kohteet.

Koulutus sisältää tämän lisäksi vielä kaksi osiota:

23.3.2021 Arjen vaikuttajaksi kasvaminen

30.3.2021 Pohdinnasta toimintaa - Minä kokemuksella vaikuttajana

Koulutusjaksojen tarkempi ohjelma sekä ohjeet Teamsin käyttöön lähetetään ilmoittautuneille lähempänä koulutusta.