Kasvavat taimet. Kuvituskuva.
Saat yleistietoa vaikuttamisen monimuotoisista mahdollisuuksista, alueellisesta yhteistyöstä ja vaikuttamistoiminnasta.

Aika: Tiistai 23.3.2021 klo 16.30 - 18.30 sisältää 10 min tauon (sisäänkirjautuminen 16 -16.30).

Paikka: Verkossa Teamsin välityksellä.

Kohderyhmä: Kokemustoimija- tai kokemuskouluttaja -peruskoulutuksen käyneet Invalidiliiton kokemustoimijat.

Hinta: Maksuton.

Ilmoittautuminen: 26.2. mennessä Invalidiliiton kurssikalenterin kautta.

Lisätietoja: Tiina Ihalainen, tiina.ihalainen@invalidiliitto.fi, p. 044 765 0506

Kouluttajat: Helena Skogström, kouluttaja ja Invalidiliiton kokemustoimija sekä Invalidiliiton järjestöasiantuntijat Tiina Ihalainen, Hanna Lahti, Sanna Leppäjoki-Tiistola ja Sanna Saarimaa.

Koulutuksen jälkeen tunnistat vaikuttamisen monimuotoiset mahdollisuudet ja keskeiset keinot vaikuttaa, tiedät keskeiset Invalidiliiton alueelliset yhteistyökumppanit ja vaikuttamisen kohteet.

Koulutus sisältää tämän lisäksi vielä kaksi osiota:

16.3.2021 Meidän polkumme vaikuttavaan toimintaan

30.3.2021 Pohdinnasta toimintaa - Minä kokemuksella vaikuttajana

Koulutusjaksojen tarkempi ohjelma sekä ohjeet Teamsin käyttöön lähetetään ilmoittautuneille lähempänä koulutusta.

Tutustu myös muihin Invalidiliiton koulutuksiin. Sivulta löytyy tietoa myös ilmoittautumisesta, osallistumismaksuista, matkakuluista ja avuntarpeesta sekä erikoisruokavalioista. www.invalidiliitto.fi/jarjestokoulutus