Kansainvälisenä naisten päivänä 8.3. klo 15-16 Invalidiliiton naistyöryhmän jäsen, seksuaaliterapeutti Tanja Roth puhuu teemalla Nautitaan oikeudesta olla nainen!

Mikä on webinaari?

Webinaari on internetissä toteutettu luento, johon sekä luennoitsija että osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan. Pääset mukaan webinaariin klikkaamalla osallistumislinkkiä, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen webinaaria. Saat samalla myös tarkemmat osallistumisohjeet.

Osallistuminen on helppoa ja maksutonta.  Osallistumiseen et tarvitse maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse. Luennoille mahtuu 100 osallistujaa.  Luennon jälkeen sinulla on mahdollisuus tehdä kysymyksiä chatissa.

Jos et pääse osallistumaan webinaariin livenä, voit katsella ja kuunnella sen myöhemmin liiton nettisivuilta osoitteesta invalidiliitto.fi/webinaarit/

Webinaarit

Tältä sivulta löydät linkit Invalidiliiton tallennettuihin webinaareihin.