Invalidiliiton sote-kiertue pysähtyy Oulussa 25.2. Kiertueen tavoitteena on lisätä tietoa ja keskustella sote-uudistuksesta ja ajankohtaisesta vammaispolitiikasta sekä saada välineitä alueelliseen vaikuttamiseen. Mukana mm. kehitys-ja resurssijohtaja Anu Vuorinen ja kansanedustaja Niilo Keränen.

Aika: 25.2. 2017 klo 10-16
Paikka: Scandic Hotel Oulu, Saaristonkatu 4
Tilaisuus on kaikille avoin. Osallistumismaksu jäseniltä 20 € ja muilta 25€, sisältää lounaan ja kahvin.

Ilmoittautuminen 4.2. mennessä tästä linkistä.

Koulutuksia ja tapahtumia

Invalidiliiton koulutuksen tavoitteena on edistää jäsenistön ja muiden fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten ihmisten oikeuksien toteutumista arjessa, lisätä tietoisuutta vammaisuudesta sekä tukea yhdistysten toimintaa. Tarjoamme kursseja, seminaareja, verkkokursseja, webinaareja ja tilauskoulutusta eri kohderyhmille.

Ota sote-sanasto haltuun! -webinaari

Erva? Valinnanvapaus? Erityistason palvelut? Onko sote-sanasto tuttua? Invalidiliiton terveyspoliittinen asiantuntija Riitta Saksanen selvittää sote-sanastoa webinaarissa 26.1. klo 15-16. Luennon lopussa sinulla on mahdollisuus esittää kysymyksiä chatin kautta.

Invalidiliiton seitsemän kohdan lista sote-uudistuksesta

Uutinen 8.12.2016
Sote-uudistuksen toteutuminen lähestyy, ja Invalidiliitto on ollut vaikuttamassa sen sisältöön vammaisten kansalaisten näkökulmasta monin eri tavoin.

18.11.2016