Ota sote haltuun Porissa

Invalidiliiton sote-kiertue pysähtyy  Porissa 14.10. Kiertueen tavoitteena on lisätä tietoa ja keskustella sote-uudistuksesta ja ajankohtaisesta vammaispolitiikasta sekä saada välineitä alueelliseen vaikuttamiseen. Mukana mm. muutosagentti Pirjo Rehula Satasotesta, kansanedustaja Jaana Pesola-Laitinen sekä pääjohtaja Petri Pohjonen Invalidiliitosta.

Aika: 14.10. 2017 klo 9:30-16:00
Paikka: Yyteri Spa Hotel, Sipintie 1, Pori
Tilaisuus on kaikille avoin. Osallistumismaksu jäseniltä 20 € ja muilta 25€, sisältää lounaan ja kahvit.

Ilmoittautuminen 23.9. mennessä tästä linkistä.

Järjestökoulutus

Koulutustemme tavoitteena on edistää toimintakyvyltään erilaisten ja fyysisesti vammaisten ihmisten oikeuksien toteutumista arjessa. Tarjoamme kursseja, seminaareja, verkkokursseja, webinaareja sekä tilauskoulutusta eri kohderyhmille. Lisäämme tietoisuutta vammaisuudesta sekä ylläpidämme ja uudistamme järjestön toimintavalmiuksia.

Tänä vuonna perehdytämme jäsenistöä ja muita kiinnostuneita erityisesti sosiaali- ja terveydenhuollon uudistukseen (sote-uudistus). Invalidiliiton sote-kiertue jalkautuu jokaiseen 18 maakuntaan. Koulutuskalenterista näet kiertueen ajat ja paikat.

Sote-kiertue

Invalidiliiton sote-kiertueen tavoitteena on lisätä tietoa ja keskustella sote-uudistuksesta ja ajankohtaisesta vammaispolitiikasta sekä saada välineitä alueelliseen vaikuttamiseen.

Webinaarit

Tältä sivulta löydät linkit Invalidiliiton webinaarien tallenteisiin sekä tulevat webinaarit.