Peruutettu: Invalidiliiton kokemustoimijoiden tapaaminen

Huom. tapaaminen peruttu koronarajoitusten vuoksi./ Tapaamisessa saat tietoa kokemustoiminnan uusista aluevaltauksista, materiaaleista ja käytänteistä, kohennat esiintymistaitojasi, jaat kokemuksia ja hyviä käytäntöjä sekä verkotut muihin kokemustoimijoihin.

Aika: 12.-13.12.2020 Huom. tapaaminen peruttu koronarajoitusten vuoksi.
Paikka:Scandic Hotel Park, Helsinki
Kohderyhmä: Invalidiliiton koulutetut kokemustoimijat
Hinta: Maksuton.

Kokemustoimijuus | kokemusasiantuntijuus

Kokemustoiminnassa hyödynnetään kokemustietoa eri alojen opetuksessa tai ammattilaisten täydennyskoulutuksessa. Yhä useammin kokemustoimijat osallistuvat myös sosiaali- ja terveysalalla palveluiden suunnitteluun ja kehittämiseen. He voivat olla mukana esimerkiksi työryhmissä, jossa kehitetään hoitopolkuja tai arvioidaan palveluja.

Järjestökoulutus

Koulutustemme tavoitteena on edistää fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten ihmisten oikeuksien toteutumista arjessa. Tarjoamme kursseja, seminaareja, verkkokursseja, webinaareja sekä tilauskoulutusta eri kohderyhmille. Lisäämme tietoisuutta vammaisuudesta sekä ylläpidämme ja uudistamme järjestön toimintavalmiuksia.