kuvituskuva.
Invalidiliiton avustajakoiratoiminnan hyödyt ovat kiistattomia. Avustajakoira mahdollistaa vammaiselle ihmiselle itsenäisen elämän ja antaa ainutlaatuisen kokemuksen turvasta ja yhdenvertaisuudesta.

Invalidiliiton koulutettu avustajakoira auttaa vamman tai toiminnallisen rajoitteen kanssa elävää ihmistä arjessa, ja mahdollistaa hänelle itsenäisen elämän.

Avustajakoiratoiminnan hyödyt ovat kiistattomia. Avustajakoira lisää tutkitusti käyttäjänsä pärjäämisen ja turvallisuuden tunnetta. Avustajakoiran läsnäolo vähentää yksinäisyyttä ja jopa kipuja. Lue lisää avustajakoiratoiminnastamme.

Lahjoittajiemme ansiosta olemme ylläpitäneet ja kehittäneet avustajakoiratoimintaa jo noin 30 vuotta, vuodesta 1994 alkaen. Tällä hetkellä kentällä on 50 Invalidiliiton kouluttamaa avustajakoiraa.

Toimintamme keskiössä on jokaisen koiran hyvinvointi ja työn onnistuminen arjessa. Se tarkoittaa periksi antamatonta huolenpitoa sekä työlleen omistautuneista arjen sankareista että heistä, joille avustajakoira on täysipainoisen elämän edellytys.

Lahjoita jo tänään! Kampanjan tuotto ohjataan Invalidiliiton avustajakoiratoiminnalle ja työlle vammaisten ihmisten hyväksi.

Tilaa avustajakoirakalenteri

Voit osallistua avustajakoirakampanjaan myös tilaamalla itsellesi laadukkaan avustajakoirakalenterin.

Lahja tukijoillemme: Avustajakoirakuvia someen

Avustajakoirakampanjassa annamme tukijoillemme lahjaksi kuvia avustajakoirista jaettavaksi sosiaalisessa mediassa. Jokainen kampanjaan osallistuva tukijamme saa ilmaisen linkin kuvapankkiin, josta  kuvat ladata. Söpöt koirankuonolaiset ilahduttavat näin myös tukijoittemme lähipiiriä. Kuvalinkin ja ohjeet saat osallistuttuasi kampanjaan erillisessä kiitosviestissä.

Avustajakoirakokelas Jalo

Miten yrityksesi hyötyy lahjoituksesta?

Invalidiliitto tarjoaa yrityslahjoittajille entistä monipuolisemmat lahjoittajapaketit. Lue lisää yrityksille suunnatuista lahjoittajapaketeista.

Saitko meiltä puhelun?

Invalidiliiton vastuulliset televarainhankkijat jakavat tietoa avustajakoiratoiminnasta elokuun alusta lokakuuhun asti. Jos saat meiltä puhelun – lupaathan kuunnella. Vaikket voisi juuri nyt osallistua kampanjaan, saat ensikäden tietoa tärkeästä työstä ja kenties myös näkemyksellisen lahjaidean pukinkonttiin.

Näin osallistut kampanjaan

Haluatko lisätietoa?