Verkkokurssi

YK:N VAMMAISSOPIMUS KÄYTTÖÖN -VERKKOKURSSI

YK:n vammaissopimus on ollut voimassa jo muutaman vuoden. Sopimus on voimassa olevaa lainsäädäntöä, mutta se ei ole vielä tuttu vammaisille ihmisille eikä myöskään viranomaisille. Kurssilla tutustut sopimuksen sisältöön ja esimerkkeihin siitä, miten sopimusta on hyödynnetty vammaisten ihmisten oikeuksien edistämisessä.

YHDISTYS NÄKYY JA KUULUU! -YHDISTYSVIESTINNÄN VERKKOKURSSI

Kurssilla saat perustietoa yhdistyksen sisäisen ja ulkoisen viestinnän toteuttamiseen ja kehittämiseen.

Edistä esteettömyyttä verkkokurssi

Kurssilla opit tuntemaan rakennetun ympäristön esteettömyyden edistämiseen liittyviä mahdollisuuksia, uuden esteettömyysasetuksen vaatimuksia ja niiden soveltamista koskevia ohjeita.

Yhdistys näkyy ja kuuluu! - yhdistysviestinnän verkkokurssi

Yhdistys kuuluu ja näkyy verkkokurssi pidetään 16.1. - 12.2.2017. Kurssilla saa vinkkejä yhdistyksen viestinnän toteuttamiseen ja kehittämiseen. Kurssille ovat tervetulleita yhdistyksen tiedottajat, sihteerit ja puheenjohtajat tai muut hallituksen jäsenet, jotka vastaavat tai ovat kiinnostuneita yhdistysviestinnästä. Kurssin hinta on  jäsenille 10 €, muille 40 €.

Järjestökoulutus

Koulutustemme tavoitteena on edistää fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten ihmisten oikeuksien toteutumista arjessa. Tarjoamme kursseja, seminaareja, verkkokursseja, webinaareja sekä tilauskoulutusta eri kohderyhmille. Lisäämme tietoisuutta vammaisuudesta sekä ylläpidämme ja uudistamme järjestön toimintavalmiuksia.