Verkkokurssilla tutustut julkiseen rakentamiseen liittyvään keskeiseen lainsäädäntöön ja opit keinoja esteettömyyden edistämiseksi.

Kurssi kestää 9.10.- 5.11.2017.
Jäsenetuhinta 10 €, vammaisneuvoston jäsenet 20 € ja muut 40 €.

Ilmoittautuminen 2.10. mennessä tästä.

Verkkokurssi suoritetaan netissä. Tarvitset internet- ja sähköpostiyhteyden. Verkkokurssin käyminen ei vaadi erityisiä teknisiä taitoja. Ohjaajat myös auttavat pulmatilanteissa. Verkkokurssit tarjoavat helpon ja halvan tavan opiskella. Voit opiskella silloin kun itse haluat. Toki kurssi alkaa tiettynä päivänä ja etenee viikoittain. Sinä itse kuiten­kin päätät koska teet tehtävät ja luet materiaalin. Vaikka opiskelu tapahtuu kotonasi tietokoneen ääressä, et ole yksin. Kurssikaverei­hin tutustut kurssin aikana ja voitte vaihtaa ajatuksia kurssin keskustelupalstoilla.

Koulutuksia ja tapahtumia

Löydät tältä sivulta Invalidiliiton koulutukset ja tapahtumat eri teemojen alta.

Esteettömyys

Esteettömyydessä on kyse ihmisten moninaisuuden huomioon ottamisesta rakennetun ympäristön suunnittelussa, toteuttamisessa ja kunnossapidossa. Esteettömät ympäristöt yhdessä saavutettavien palvelujen, käytettävien välineiden ja ymmärrettävän tiedon kanssa mahdollistavat yhdenvertaisen osallisuuden toteutumisen.