Kurssilla teet yhdistykselle nettisivut Yhdistysavaimella ja saat Yhdistysavaimen työkalupakin käyttöön. Kurssi on tarkoitettu jäsenyhdistysten kotisivuista vastaavat, jotka hallitsevat jo tietokoneen peruskäytön. Yhdistysavaimesta lisätietoja https://www.yhdistysavain.fi/
Kurssi järjestetään Helsingissä, Scandic Paasissa. Hinta 50 € sisältää täysihoidon.

Alue- ja yhdistystoiminta

Liittoomme kuuluu paikallisia ja alueellisia invalidiyhdistyksiä eri puolilla Suomea sekä valtakunnallisia yhdistyksiä. Tule mukaan toimintaan liittymällä joko valtakunnallisen tai paikallisen yhdistyksen jäseneksi. Yhdistykset ovat Invalidiliiton jäseniä, joten olet Invalidiliiton jäsen jäsenyhdistyksen kautta.

Yhdistys näkyy ja kuuluu! - yhdistysviestinnän verkkokurssi

Yhdistys kuuluu ja näkyy verkkokurssi pidetään 16.1. - 12.2.2017. Kurssilla saa vinkkejä yhdistyksen viestinnän toteuttamiseen ja kehittämiseen. Kurssille ovat tervetulleita yhdistyksen tiedottajat, sihteerit ja puheenjohtajat tai muut hallituksen jäsenet, jotka vastaavat tai ovat kiinnostuneita yhdistysviestinnästä. Kurssin hinta on  jäsenille 10 €, muille 40 €.