Other ways to help image
kuvituskuva.

Puhelinmarkkinoinnilla on pitkät perinteet Invalidiliiton varainhankinnassa. Ensimmäiset televarainhankkijat aloittivat Invalidiliiton palveluksessa vuonna 1970. Siitä lähtien olemme lähestyneet puhelimitse yrityksiä ja kotitalouksia. Tavoittamme puhelimitse vuosittain 47 000 ihmistä.

Rahalahjoitusten keräämisen lisäksi teletiimimme markkinoi erilaisia kampanjoihin liittyviä tuotteita, kuten avustajakoirakalenteria ja esikouluikäisille suunnattua puuhakirjaa. Puhelimitse tapahtuvasta tuotemyynnistä vastaa Invalidiliiton omistama Invatieto Oy. Tukituotteiden myyntituotto ohjataan lyhentämättömänä Invalidiliiton toimintaan vammaisten ihmisten hyväksi.

Tutustu tarkemmin puhelinmarkkinoinnissa oleviin tukituotteisiin. 

Vastaa rohkeasti puheluumme ja kuulet, miten juuri sinä voit auttaa.

Full width quote
Quote text
Asiakas kertoi puhelimessa, miten hienoa on kun hänelle soitetaan Invalidiliitosta. Suora yhteydenottomme kuulemma ilahduttaa: Invalidiliitto välittää ja on luottamuksen arvoinen. Asiakkaan mielipide tuntui mukavalta ja piristi mieltä tässäkin päässä.
- Maire Invalidiliiton varainhankinnasta -
Other ways to help text

Tärkeää puhelinmyyntiä

Invalidiliiton televarainhankinta työllistää hyvin erilaisista taustoista tulevia henkilöitä. Heitä kaikkia yhdistää vahva sitoutuminen Invalidiliiton arvoihin ja usko siihen, että maailmaa voi muuttaa paremmaksi.

Televarainhankkijoilla on myös tärkeä rooli Invalidiliiton viestinvälittäjinä. Jokainen soitettu puhelu on mahdollisuus jakaa tietoa vammaisten henkilöiden tilanteesta Suomessa ja sitä kautta tehdä näkyväksi ongelmia, jotka monesti muuten jäävät suurelta yleisöltä piiloon. 

Videolla Pinja Eskola kertoo työstään Invalidiliiton varainhankkijana. 

Donation video