Etualalla pöydällä kannettava tietokone, sen vieressä käsi jossa silmälasit. Taustalla epäselvästi toinen henkilö kannettavan tietokoneen kanssa.

Mitä mieltä?

Invalidiliitossa kuuntelemme tarkasti jäsenistön mielipiteitä. Seuraamme jatkuvasti niin lainsäädäntöprosesseja, erilaisten verkostojen työtä, poliittisten toimijoiden näkemyksiä kuin kansalaisyhteiskunnassa keskustelussa olevia aiheita, jotta voimme parhaalla mahdollisella tavalla edistää liiton visiota ja tavoitteita.

Haluamme kuulla oman kenttämme ääntä paremmin. Tällä sivulla on aiheita, joita parhaillaan käsitellään liiton toimistolla. Linkkejä klikkaamalla pääsee antamaan vapaamuotoista palautetta valmistelun ja kehittämisen tueksi. Ota kantaa!

Invalidiliitto kerää vaikuttamistyönsä tueksi tietoa vammaisten ihmisten kokemuksista yksityisillä pysäköintialueilla. Vastaa kyselyyn! (Kysely avoinna 10.2.2020 saakka)

Esteettömyyskeskus ESKE kerää tietoja esteettömyyden ja saavutettavuuden toteutumisesta. Kerro kokemuksistasi! (kysely avoinna toistaiseksi)

Aiemmat kyselyt:

Mitä toivot Seitin vuodelta 2020? Millainen toiminta kiinnostaa? Mitä haluaisit lisää?

Kerro meille kokemuksesi liikkumisen apuvälineistä ja apuvälinepalvelusta.

Mitä mieltä taksiliikenteestä vuosi uudistuksen jälkeen?

Mistä aiheista sinun mielestäsi Invalidiliiton pitäisi järjestää koulutusta? (koulutustoiveet vuodelle 2020)

Esteettömyyden toteutuminen äänestyspaikoilla kevään 2019 europarlamenttivaaleissa.

Harvinaisten sairauksien kansallinen ohjelma 2019-2022 (lausuntokommentit)

Esteettömyyden toteutuminen äänestyspaikoilla kevään 2019 eduskuntavaaleissa

Hallitusohjelmavaikuttaminen

Euroopan parlamentin vaalit