Etualalla pöydällä kannettava tietokone, sen vieressä käsi jossa silmälasit. Taustalla epäselvästi toinen henkilö kannettavan tietokoneen kanssa.

Mitä mieltä?

Invalidiliitossa kuuntelemme tarkasti jäsenistön mielipiteitä. Seuraamme jatkuvasti niin lainsäädäntöprosesseja, erilaisten verkostojen työtä, poliittisten toimijoiden näkemyksiä kuin kansalaisyhteiskunnassa keskustelussa olevia aiheita, jotta voimme parhaalla mahdollisella tavalla edistää liiton visiota ja tavoitteita.

Haluamme kuulla oman kenttämme ääntä paremmin. Tällä sivulla on aiheita, joita parhaillaan käsitellään liiton toimistolla. Linkkejä klikkaamalla pääsee antamaan vapaamuotoista palautetta valmistelun ja kehittämisen tueksi. Ota kantaa!

Miten koronatilanne on vaikuttanut vammaisiin ihmisiin? Invalidiliitto kerää tietoa koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilan vaikutuksista työssäkäyviin, opiskeleviin, yrittäjänä toimiviin tai työnhakijana oleviin vammaisiin henkilöihin. Kysely päättyy 31.5.

Harvinaiset-yksikkö kerää toiveita ja ideoita vuoden 2021 toimintaan. Millaisia tapaamisia, koulutuksia ja tekemistä sinä toivoisit harvinaisille ensi vuodeksi? Käy vastaamassa kyselyyn viimeistään 17.6.

Aiemmat kyselyt

Kysely tukimuotojen merkityksestä auton hankinnassa.

Esteettömyyskeskus ESKE kerää tietoja esteettömyyden ja saavutettavuuden toteutumisesta. Lue yhteenveto kyselyn tuloksista.

Kysely yksityisistä pysäköintialueista

Mitä toivot Seitin vuodelta 2020? Millainen toiminta kiinnostaa? Mitä haluaisit lisää?

Kerro meille kokemuksesi liikkumisen apuvälineistä ja apuvälinepalvelusta.

Mitä mieltä taksiliikenteestä vuosi uudistuksen jälkeen?

Mistä aiheista sinun mielestäsi Invalidiliiton pitäisi järjestää koulutusta? (koulutustoiveet vuodelle 2020)

Esteettömyyden toteutuminen äänestyspaikoilla kevään 2019 europarlamenttivaaleissa.

Harvinaisten sairauksien kansallinen ohjelma 2019-2022 (lausuntokommentit)

Esteettömyyden toteutuminen äänestyspaikoilla kevään 2019 eduskuntavaaleissa

Hallitusohjelmavaikuttaminen

Euroopan parlamentin vaalit